viernes, 14 de octubre de 2011

Vem är jag

Innan jag fortsätter med bloggen måste jag förklara vem är jag. Jag hetter Franco Attolini och jag kommer från Mexiko, nästan alla som jag träffar för första gången tro inte på det eftersom jag är vit oc har ljus hår. Mexiko har 110 milloner invånare, då finns alla möjliga maniskor typer. Jag föddes i Mexiko Stad men när jag var fem flyttade vi till Cuernavaca en liten stad 6 mil söder om Mexiko stad. Mycket lugnare och bättre väder. Dessutom i Cuernavaca luftens kvalitet är mycket bätter än Mexiko Stad......

Nu är dags för tvättstuga, jag kommer tillbaka och sluta med "Vem är jag"

Ok jag tillbaka för det tillfället medan måste jag springa till tvättstugan igen.

Så jag växte upp i Cuernavaca, och när jag var slut med Gymnasium skolan  flyttade jag till Monterrey för att läsa för att bli Ingenjör, då var året 2003.  I Monterrey började jag att undersöka grottor  som är idag mitt älskade aktivitet.  Sen började jag dyka in i grottor, då flyttade jag till Tulum i Yucatan halvön. jag bodde där   i 3 år.

Men en dag en kvinna kom till Tulum och jag skulle visa henne om kring, hon kom från Sverige, och resten förklarar vad gör jag här i Sverige.............

No hay comentarios:

Publicar un comentario