martes, 20 de noviembre de 2012

Air France Vilken skit!!!

Igår var jag förbered att fixa allt inan jag reste. En sak som jag ville fixa var att köpa extra baggage på Air Frances webbsida då köpte jag en baggage till alt bra ditills. Fast när kag fick bekräftelse på majlen det visades bara tur dit men inte på returen. Jag tänkte att bara ringa och be dem att skicka den andra delen men de sa att det som jag betalade gäller endast till väg dit. Jag var redan arg för att ingenstans stå att det var bara enkel resa och priset var inte precis biligt, 850 SEK. Egentligen jag behöver den andra baggage när jag kommer tillbaka så frågade jag att byta baggage till retur billiet men de vägra sig inga pengar tillbaka eller byter rätt ingen lössning. De bara säger att jag har aceptera vilkor som dessutom linken var fel och visade inga vilkor. Det är vad jag kallar fusk. Så Air France är ett fusk bolag. Jag är aldelles förvanad ingen lössning på nåt var deras fel. Air France då ses vi vid konsumentverket eller tingsrätt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario